Громадський активіст з Квасилова пропонує відновити рух великогабаритних автобусів

Громадський активіст з Квасилова пропонує повернути великогабаритні автобуси

Повернути на маршрут «Рівне-Здолбунів» великогабаритні автобуси за ціною, меншою, ніж у маршрутних таксі, пропонує голова громадської організації «Новий Квасилів» Павло Дутко. На думку громадського активіста, у квасилівчан, які щодня добираються на роботу у Рівне та Здолбунів, має бути вибір між ціною та якістю. Про це пан Дутко написав на своїй сторінці у соціальній мережі «Facebook».

«Коли перевізники збільшили вартість проїзду в рівненських міських маршрутках, люди просто припинили ними їздити, пересівши на тролейбуси. Внаслідок цього, власники маршруток, які втратили багато тисяч пасажирів, тепер просять владу повернути ціну за проїзд на попередній рівень.

Тепер подорожчав проїзд і у міжміських маршрутках. Що робити в такому випадку квасилівчанам, що їздять на роботу до Рівного? Вчинити так, як у Рівному – не вийде, адже альтернативні види транспорту практично відсутні. Є ще дизель потяги та електрички, але по-перше, ходять вони дуже рідко, а по-друге – лише на залізничний вокзал обласного центру.

Але альтернатива маршруткам повинна бути! На мою думку, саме час повернути на маршрут «Рівне-Здолбунів» великогабаритні автобуси, які їздили раніше (згадайте автобус №129). Ціну в таких автобусах слід встановити на рівні 3-х гривень з Квасилова до Рівного, у той час як в маршрутці – 4. Якщо подібні автобуси будуть ходити раз в півгодини, у кожної людини буде вибір – їхати маршруткою одразу, але дорожче, або трохи зачекати, але зекономити кошти» – пише голова громадської організації «Новий Квасилів» Павло Дутко.

Нагадаємо, 27 лютого перевізники незаконно збільшили вартість проїзду в міжміських маршрутних таксі на маршруті «Рівне-Здолбунів». Тепер, щоб доїхати до Рівного, або ж до Здолбунова, квасилівчани змушені заплатити 4 гривні.

1 зірка2 зірки3 зірки4 зірки5 зірок (4 голос (а, ів), середній бал: 3,50 із 5)
Loading...
  • Михаил Галабурда

    потяг 6 грн як варіант відпадає.
    Чи дасть корумпована галузь шанс новому перевізнику який буде демпінгувати напрямок – залежить чи влада для народу, чи для карману? Думаю відповідь ви знаєте – так як не зовсім давно зловили заступника чиновника з 8000 доларів в машині…. В польші такі містечка як квасилів утворюють комунальне підприємство і мають свої автобуси і напрямки.

  • Олег ФІФІФІФІ

    По перше треба автобуси яких нема стари икаруси що на фото вже давно на металоломи або в якогось дяди трудяться .дали треба ще шоферив кондукторив короче все з самого початку починати та й маршрутчики (власники маршруток) теж осторонь сидити не будуть

    • Павло

      У Рівному успішно курсують тролейбуси, яким по 30-40 років, і всі задоволені, оскільки ціна в два рази менша, ніж у маршрутках. Тому і великі “Ікаруси” повернути на маршрут “Рівне-Здолбунів” – завдання цілком реальне. Переконаний, що перевізники, які б цим зайнялися, мали б великі прибутки.

      • Руслан

        да там вони курсують і якщо вірити власникам даних державних компаній во працюють зі збитками і получають від держави бабосікі, тому якщо і в нас пустить таки трактори то і нам нада платить їм дотацію

        • Павло

          У вас застаріла інформація. Після того, як в Рівному збільшили проїзд в маршрутках до 3 гривень, тролейбусники мають величезні прибутки. Тільки за лютий заробіток рівненського тролейбусного управління збільшився удвічі – до 1 мільйона 300 тисяч гривень. Вже навіть думають над тим, щоб нові тролейбуси за ці кошти придбати.

          • Руслан

            краще б вони думали як зарплату підняти

  • Олег ФІФІФІФІ

    Але все таки альтернатива э мало не забув двуколесний друг- якраз то що треба

  • Мова йде про старі Ікаруси чи нові автобуси?
    Якщо про старі, то цікаво скільки їх є і де вони знаходяться.