Нас знову «гасять»

Максим Коломис

Максим Коломис

Коломис Максим Анатолійович. Народився 4 вересня 1983 року.
Навчався в Рівненському інституту слов'янознавства Київського славістичного університету, де здобув вищу освіту та отримав диплом спеціаліста з міжнародних відносин.
Старший редактор відділу телепрограм телеканалу РТБ.
E-mail: kolomism@ukr.net
Максим Коломис

Квасилів. Молодіжна, 48. Дзвінок у двері. Молода мама, яка в цей час перебуває вдома наодинці з півторарічним сином, відчиняє і бачить двох міцних хлопців. Ті представляються працівниками «Рівнеобленерго» і повідомляють, що прийшли відключити їй світло за борги.

Але ми щомісяця справно сплачуємо по лічильнику!, – обурюється дівчина.

– Ми нічого не знаємо, наша бухгалтерія сказала, що у вас борги…

– Немає у нас ніяких боргів, я вам хоч зараз книжку покажу!

– Нічого не знаємо, їдьте у Рівне розбирайтеся!

– Я не маю як їхати, я з дитиною сама!

– Хай їдуть сусіди, баба з дідом чи хто там хочете, а я просто зараз візьму і вимкну, – голос «енергетика» підвищується, вибухаючи якоюсь істеричною насмішкою.

Біля ліфту збирається юрба людей з сусідніх поверхів. Хтось свариться, хтось мало не плаче. При чому майже усі стверджують, що і у їхніх книжках цифри відрізняються від тих, які показують працівники «Рівнеобленерго»… Хлопці енергійно відгаркуються на всі боки, мовляв, нам сказали, а все решта – не до нас.

Між тим, світло людям таки відключають…

Зі сльозами на очах дівчина йде до каси, аби сплатити суму, з якою не згодна. По дорозі телефонує чоловіку, той у свою чергу – знайомим. Як результат, через кілька годин світло в квартирі таки з’являється. Утім, що робити тим у кого потрібних знайомств немає?

Телефоную заступнику голови  ПАТ «Рівнеобленерго» з питань зовнішніх зв’язків Андрію Пермякову. Той каже, що з проблемами по Квасилову до нього звертаються часто, мовляв, адресу Молодіжна, 48 вже навіть запам’ятав.

Мешканцям в аналогічних ситуаціях радить передусім поцікавитися, чому про борги і можливість відключення вас не повідомили заздалегідь (таке трапляється не рідко). ВІДКЛЮЧЕННЮ ОБОВ’ЯЗКОВО МУСИТЬ ПЕРЕДУВАТИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ.

– Лише за поточний рік вартість тарифів на електроенергію підвищувалася двічі, – каже Андрій Пермяков,дехто, наприклад, цим просто не переймається, продовжуючи сплачувати скільки звик. Хоча не рідко помилок у нарахуванні квитанцій припускаються і наші працівники. Тут варто окремо розбиратися у кожній ситуації …

Як би там не було, про можливе хамство, проявлене щодо вас з боку його працівників просить повідомляти за телефонами  (0362) 69-42-98,  (0362) 69-42-11, 69-42-47 або ж на власну електронку PR@roe.vsei.ua. Така поведінка, мовляв, неприпустима, бо псує імідж компанії, а відтак на кожне повідомлення обов’язково реагують, караючи порушників.

Напередодні новорічних свят пан Пермяков усе ж радить квасилівчанам знайти час і з’їздити в «Рівнеобленерго», аби розібратися, наскільки правильні платіжки вам надсилають. Витратите годину, дві. Зате точно убезпечите себе від неприємного сюрпризу у розпал свят…

1 зірка2 зірки3 зірки4 зірки5 зірок (1 голос (а, ів), середній бал: 5,00 із 5)
Loading...